tirsdag 1. februar 2011

Fremme...

Den egentlige turen starten vel strengt tatt ikke for Maren og jeg motes i Bangkok, men tenkte jeg skulle titte innom og si at jeg er fremme i Goa. Flyturen gikk smertefritt, og etter en heller skummel taxitur var jeg 06.30 fremme i Palolem.

Miriam spurte meg paa sondag om det var sant at det luktet rart naar man kom av flyet i India. Nei, tenkte jeg, men det svaret trekker jeg herved tilbake. Det var en salig blanding av kloakk, fyrverkeri (?), chai og syden. Det tok imidlertid bare et par minutter for jeg vendte meg til lukten, og gode minner strommet paa.

I dag har jeg vaert alene her, men det er rart hvordan man aldri egentlig er alene i India. Jeg tror knapt jeg har faatt ett minutt i fred. Jeg synes dette bare er kjempe koselig, og i kveld er jeg invitert ut paa middag med to jeg motte da jeg gikk tur paa stranden pluss vennene deres. Tada! Saa var det ikke saa ille aa reise alene... (slapp av mamma og pappa, jeg skal ikke vaere alene mye lenger).

Vel, jeg har ikke saa mye aa si naa, saa avslutter her. Maren: gleder meg til aa se deg om et par uker!

Ps. Jeg har valset rundt i bikini i hele dag og naa er shortsen paa. Hvordan er vaeret i Norge? ;-)